Cazare pe timpul verii

Zilele acestea un blogger pe care îl urmăresc a scris un articol interesant despre problema pensiunilor din România, însă eu aș extinde puțin către vile, hoteluri chiar și hosteluri. Sunt destul de mulți indivizi/individe care consideră că a fi patron le oferă dreptul să își trateze angajații și clienții cu o oarecare aroganță și nepăsare. Dacă stau bine și mă gândesc aș putea să extind aria către toate domeniile din economia românească, dar asta e altă poveste.

Pe de o parte înțeleg acești patroni. Poate unii dintre ei au făcut împrumuturi în bancă, poate au avut multe țepe din partea angajaților și a clienților, ori poate pur și simplu nu înțeleg cum funcționează o afacere. Fiecare are experiențe care iau făcut așa cum sunt. Dar așa cum vrei și tu să fii tratat așa trebuie să îi tratezi și pe ceilalți, chiar dacă mai dai peste câte un neghiob. Se pare că mulți nu înțeleg că acum, cu un telefon și ceva acces la internet, poți să crești ori poți să dai faliment.

Un local, indiferent ce este, trebuie să fie drăguț cu clienții, să ofere prețuri cât mai acceptabile ori dacă sunt prețuri ceva mai mare trebuie să facă în așa fel încât să se întoarcă la anu și să revină cu prietenii și rudele. Un local nu trebuie să fugă după profitul de moment. Nu zic că profitul e rău și cu siguranță trebuie să fii răsplătit pentru munca și efortul tău. Dar atunci când te gândești pe termen scurt te limitezi pe termen scurt iar după câteva ture de profit te vei trezi că nu mai vin clienții însă vin reprezentanții bănciilor care cer dobânda de la dobândă de la dobândă. Oricât de mult ar da patroni vina pe clienții români ori că sunt needucați ori că sunt zgârciți până la urmă e vina lor. Tot ce trebuie să facă e să intre pe internet și să îl întreb pe nenea Google ce se mai scrie despre el și afacere lui.

Acum e foarte ușor să îți exprimi o părere iar părerile negative creează o reacție mult mai mare decât una pozitivă. Iar dacă clientul e nemulțumit cu siguranță vor mai fi cel puțin 10 persoane care vor citi și se vor răzgândi. Însă dacă reacția e bună vei atrage clienții către tine.

Poți căuta pe internet cuvinte cheie, cum ar fi cazare vila și să vezi atât ofertele cât și reacțiile. Acum ne permitem să cerem mai mult și să fim și cârcotași, cu cei care merită.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *